1. Trzy zadania na teleportację do Thuzal (70 lvl) - początek w Nithal
-Posłaniec
-Dziewczynka z cmentarza
-Rzeki spłyną krwią
TO OPISANE JEST W (QUESTY Z TP)
Rozwiąż sprawę zamkniętych przejść do Katakumb(70 lvl)
Questa zaczynamy u pani żubr w karczmie. wypytujemy ją o katakumby. Ta każe nam rozmawiać ze znanym nam już Netheralenem. jest on na kordach 22,32. po dobrze poprowadzonej rozmowie wręcza nam papier upoważniający do wejścia do podziemi i prosi nas o opisanie co tam się znajduje. Na miejscu okazuję się że klucz do podziemi ukradł ktoś z przyjezdnych. Lecimy do klythe (16,16) a ten radzi nam spróbować wejść do katakumb z uniwersytetu. Idziemy więc do gildii wynalazców i gadamy z sarciusem (16.6) teraz do galileo w auli , potem do wintropa (także w auli), następnie do tii rumore - jest piętro wyżej. Mówi nam że piliniusz może coś wiedzieć, ale nie powie nam nic bez ciasta grzybowego. Lecimy więc po babkę do podgrodzia nithal. Piekarka Laurynka da nam jedną, jeżeli przepędzimy chłopczyka siunia, który zjada jej wypieki. Po ukaraniu chłopca wracamy do piekarki i czekamy 15 min. Z otrzymanym wypiekiem wracamy do tii, gdzie po paru minutach dostajemy ciasto. Idziemy teraz do profesora pliniusza. Oprócz oddania ciasta musimy odpowiedzieć na jego 3 matematyczne zagadki. Następnie idziemy odzyskać mapę katakumb z gildii teologów. Mapę ukradł Lagrim, a następnie porwał ją i wrzucił do dzbana. wyciągamy skrawki (28.11 - gildia teologów) z pojemnika (wybieramy opcję która nas rani aż do skutku.) I wracamy do pliniusza. Ten jest w stanie odczytać jedynie , że wejście do podziemi znajduję się w budynku wschodniej części miasta. idziemy do Domu Buddenbrooków i udajemy się na piętro. Niestety zostaliśmy zamknięci ! Gadamy z dzieciakami a następnie podchodzimy do klatki. Dostajemy wytrych i wychodzimy z piętra. Następnie rozmawiamy z Drendą i przekonujemy aby dała nam wejść do katakumb. hasło to "DHHK".
Trafiamy do katakumb rozkoszy - nie będę opisywał wszystkiego co tam spotykamy bo czytają nas nieletni. Rozmawiamy z guariną, jednak rozmowę przerywa jeden ze zbirów. Czekamy na powrót kobiety, a następnie gdy opowiada o tym co ją spotkało, idziemy po łom na końcu korytarza. (9.23). Zbirowi który nas zaczepia mówimy że szukamy czegoś dla dziewczyny, a następnie zastraszamy go. Złoczyńca prowadzi nas do kryjówki Burga. musimy zabić jego i jego obstawę. po walce otrzymujemy :
Następnie wychodzimy z katakumb. Wracamy do klythe i mówimy mu że burg nie żyje. Następnie rozmawiamy z Netheralenem i mówimy o nieścisłości w prawie.
Nagroda :
klucz
550k expa
350 ph
lub (nie wiem od czego to zależy)
650k expa
500 punktów honoru
Pomóż profesor Tii Rumore założyć hodowlę świecących grzybów(20lvl)
Tia Rumore znajduje się w Gildii wynalazców w swoim laboratorium. Tak więc pani profesor prosi nas, abyśmy znaleźli poradnik o hodowli grzybów w bibliotece za ścianą. Niestety znajdujemy tam tylko poradnik "Jak się pozbyć grzyba na ścianie". Musimy poszukać w innych bibliotekach. Udajemy się do uniwersytetu południowego w Nithal i rozmawiamy z Bibliotekarką Mirutką, niestety nie znajdujemy tu niczego,a Mirutka radzi nam podróż do Karka Han. Idziemy do biblioteki miejskiej i rozmawiamy z Nemerą. Ta odsyła nas do z powrotem do Nithal. Zostaje nam biblioteka Andarum. Odpowiednia księga jest zaraz na początku, na pierwszej półce (47,32). Wracamy do zleceniodawczyni. Zostajemy wysłani do Carnivore'a Vulgarisa. Trzeba poszukać człowieka, u którego Carnivore zostawił książkę. Jest to Mer Losso Minewit z Tuzmer. Aby się do niego dostać przechodzimy przez Magistrat. W rozmowie z nim nie wspominamy o Vulgarisie, tylko proponujemy tanie winko (musimy mieć ze sobą jedno zwykłe wino). Dopiero jak pochlebimy mera, mówimy o książce Varnivore'a. Czekamy 15 minut, aż strażnik przyniesie książkę i znów wracamy do pana Vulgarisa. Daje nam świstek z recepturą i teraz do pani profesor. Ta trochę na nas nakrzyczy i znów do Carnivore'a (W tym momencie możemy dostać unikatową księgę.Dostajemy ja kiedy wybierzemy 2 dialog końcowy z Carnivore Vulgaris. Ta rozmowa dotyczy długiej podróży na wieś (Torneg). I jeśli dobrze pamiętam pytamy wtedy czy ma coś do poczytania albo coś w tym guście.) Teraz mamy za zadanie zdobyć obornik i drewniany pojemnik. Obornik dostajemy od Leona(znacie Leona? Każdy go zna! A jak ktoś nie zna, to 24/7 pracuje na polu w Torneg), potrzebuje on 3 łajna konia i słomę. Słoma respi się na łanach zboża w polach. Idziemy do domu sióstr w Ithan i kupujemy 3 cukierki. Następnie do Doliny rozbójników, do dzikiego konia (trzeba przejść przez jaskinię). Dajemy mu cukierki, a on nam łajno. Jeśli łajno będzie w torbie, koń nie będzie chciał zjeść następnego cukierka, więc proponuje wyrzucić ekskrementy na ziemię, a po chwili je zebrać. Wracamy do Leona, a ten pobiera nam 20 000 złotych monet! (A chwalił się, że u niego najtaniej ). Czekamy 15 minut i gotowe! Następnie udajemy się do beczek, znajdujących się przy wozie Umbara (39,54). Zanosimy zdobycze do Tii Rumore. Koniec? Nie, w żadnym razie, to dopiero początek. Teraz musimy przynieść: bąblowiec pląsający, zielonek obłąkaniec, fungibar ulotny, azbestnik tytanowy, rokotnik pabieda, skałogryz bełtający.. Zbierzcie wszystkiego po kilka sztuk (u mnie pobrała wszystkiego po dwa, aczkolwiek może chcieć więcej. Po zebraniu roślinek wracamy do laboratorium. Tia idzie je zasadzić i każe czekać nam do jutra na efekty (jutro, czyli ok. 6 rano, gdy odnawia się wyczerpanie). Następnego dnia mamy za zadanie: "Pomóż profesor Tii Rumore założyć hodowlę świecących grzybów. Poszukaj kogoś, kto potrafi doradzić w sprawie mineralnego nawozu." Jest to geolog z kopalnie złotego kruszcu w Suchej dolinie. Teraz musimy zebrać 3 nitriliany oranżowe oraz 4 mineralne szlamy i stłuc je moździerzem w pokoju tii - najpierw idziemy stłuc je do nitrusa jednak on nie chce nam pomóc. (pierwsza opcja dialogowa). Następnie oddajemy nawóz i czekamy chwilę. lecimy do loszku w którym rozmawiamy z tii (możemy zabrać świecącego grzyba)
nagroda :
Otrzymano 15k punktów doświadczenia
Otrzymano 20k złotych monet
Otrzymano 40 punktów honoru
koszyk teleportuje do thuzal 25 razy co 600 min.
Pomóż Tii Rumore zbadać gatunki grzybów rosnących w lasach Gvar Hamryd. (dzienny od 168 do 191)
Questa zaczynamy u Tii Rumore. Ta prosi nas o przyniesienie jej wszystkich grzybów, której występują na mapie Gvar Hamryd. Potrzebne nam grzybki znajdziemy również na Rozlewiskach Kai zaraz po wyjściu z Thuzal. Są to: Tulejkowiec pachnący, tumiwąs kędzierzawy oraz żądlak parzysty. Kiedy oddamy Tii grzybki, musimy odczekać 15 min. Po kwadransie musimy znaleźć dla Tii żywy korzeń, który znajduje się na mapie Gvar Hamryd 69,53 (Tu wskazówka, że korzeń należy wyrywać, nie nie niszczyć bronią). Ponownie wracamy do Tii, i tym razem musimy rozprawić się z driadami.
Po walce wracamy do Tii i otrzymujemy nagrodę:
1.1m expa(? - na priv 5.2m) oraz
Opis questa z Ruin Tass Zahil (166lvl)
74,53 Ruiny Tass Zahil [Lament Valmora Sare.]
Przysłuchujemy się otworowi, potem krzyczymy i rozmawiamy z człowiekiem.Chcemy mu pomóc. Musimy odnaleźć magiczną linę. Mamy poszukać Ingrama, podobno jest w Torneg. rozmawiamy z Umbarem.Za 50% długu, obiecujemy pomóc Umbarowi.Karczma Umbara = pokój 206 na pierwszym piętrze. Pukamy, przedstawiamy się - nie chce nas wpuścić. Idziemy do Karczmarki. Ona zaczyna płakać, więc znowu do Umbara. On nam mówi, że Ingram odprawia rytuały na Nimi, idziemy szukać zielarza w Nithal. No to lecim do Andronikusa. Płacimy 50 tyś sztuk złota i dostajemy lekarstwo.Wracamy do Nimii. Dajemy jej miksturę ,trochę dyskutujemy i idziemy szukać pomocy w Gildii magów. Rozmawiamy z Uldynem. Za pomoc oferujemy odzyskanie posążka. Idziemy do Femestry(przed gildią). Okazuje się, że księgę z zaklęciem ma jej ojciec- Jaren. Dlatego do niego się udajemy, żeby zweryfikować te słowa. Kanalia nie chce nam dać książki, bo nie wie kim jesteśmy. Wracamy do Uldyna, żeby powiedzieć, że wiemy , gdzie jest posążek,.Uldyn informuje nas o skrytce Jarena. Sprowadza nas na złą drogę. Musimy wykraść posążek, a przy okazji księgę. Idziemy do regału z książkami, próbujemy wyciągnąć księgę. Nie da się trzeba klucza. W takim razie biegiem do zbroi rycerskiej obok pokoju 12. Przyglądamy się jej i zabieramy klucz. Dotykami ksiąg, otwieramy skrzynię, znajdujemy posążek. Nie ma niestety księgi, której szukamy . Wracamy z posążkiem do Uldyna. Za pomoc utrzymujemy stary wytrych maga i miksturę, która zmusi Ingrama do zaprzestania czarów nad Nimią. Teraz idziemy porozmawiać z karczmarką. Obiecujemy pomoc i biegniemy pod pokój Ingrama. Kręcimy wytrychem, aż uda nam się wejść. wlewamy miksturę do wina, potem budzimy Ingrama i rozmawiamy z nim. Niestety, dostajemy sprzeczne informacje. Musimy biec do Uldyna, żeby to wyjaśnić. Mały-wielki zachowuje się podejrzanie. Proponuje nam zabić Dalmira. Wobec tego wracamy do Torneg porozmawiać z Nimią.Niestety - mdleje nam na rękach. Biegniemy do Umbara po pomoc. Nasza złość sięga zenitu, czym prędzej idziemy do Ingrama. Znajdujemy go martwego. To my go zabiliśmy, wypił zatrute wino. Przeszukujemy go i bierzemy klucz, którym otwieramy kufer.Wyciągamy list i linę. Czas wrócić do Nimii i przyznać się jej do naszego czynu. Po szczerej rozmowie z Nimią wiemy już wszystko. Idziemy do Uldyna wymierzyć sprawiedliwość i odebrać mu posążek. Zabijamy cieniasa, lotamy posążek, wracamy do Jarena mu go oddać i powiedzieć, żeby lepiej ukrył klucz. Teraz pozostaje nam tylko uwolnić Valmora.
Nagroda:
Otrzymano 5.8m punktów doświadczenia
Otrzymano 240 punktów honoru
Pomóż Femestrze rozwiązać problem ożywieńców, którzy grasują w pobliżu Thuzal(177lvl)
Potrzebne przedmioty:
*5 Thuzalskich miedziaków
Femestra opowiada nam ciekawą historię o ożywianiu trupa, kiedy już się wygada dajemy jej 10 minut na pozwiedzanie Krypt Bezsennych. Po powrocie każe nam wybić mieszkające w tamtych korytarzach truchła:
Po uporaniu się ze wszystkimi przeciwnikami wracamy do naszej zleceniodawczyni, ta nakazuje nam porozmawiać z magami z gildii. Idziemy więc do stojącego obok Rycymera, następnie wracamy do Femestry. Później do Shandara i Uldyna (są w w budynku gildii). Po rozmowie z nimi wszystkimi wracamy do naszej czarownicy. Ta wysyła nas po 5 Thuzalskich miedziaków, przy okazji mamy pozabijać kilku trupów.
Wracamy do Femesrty, w zamian za zdobyte miedziaki dostajemy Amulet nekromancji, z którym udajemy się na poszukiwania stwórcy ożywieńców, którym wbrew pozorom jest żak. Odpowiedzialny za wskrzeszanie trupów, Zdobek, siedzi sobie w Domu Żaka p.1 (gdyby nie dało się otworzyć okna dialogowego, należy odinstalować dodatki). Po krótkiej rozmowie wracamy do zleceniodawczyni i odbieramy nagrodę:
Otrzymano 4.7m punktów doświadczenia (25.2m na serwerze prywatnym z wymaksowanymi statystykami)
Otrzymano 750k złotych monet
Otrzymano 300 punktów honoru
TEMAT ZOSTANIE DOKOŃCZONY DO PRZYSZŁEGO TYGODNIA
Skocz do Forum:
Logowanie
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
Curtismr 26/03/2018 18:39 [url=http://www.vto43.ru/ cabecalho/lost.php?dont=O xymetholone-Ireland-China -Steroid-Powder-Methenolo ne-New-Zealand-909/]Oxyme tholone Ireland[/url]
As you can see, redecorating ha
drukarz1 18/06/2017 06:32 [url=http://drukarniastar achowicecentrum.pl]drukar nia duszniki zdrój[/url] Czerpię zbadanej drukarni offsetowej w Polsce, która będzie w etapie wydrukować poziom 1200
CarolKab 06/05/2017 23:43 My project is about different products in all languages, a fresh article: [url=http://guod.me/vi/to ng-quan-collamask-mat-na- chong-lao-hoa-cho-khuon-m at-cua-ban.html]http://gu od.me/vi/t
Larryocear 04/05/2017 22:27 join the new social [url=http://onlinecasinos -x.com]casino[/url] guide
Larryocear 03/05/2017 16:26 join the new social [url=http://onlinecasinos -x.com]casino[/url] guide
Larryocear 03/05/2017 00:08 join the new social [url=http://onlinecasinos -x.com]online casino[/url] guide
Larryocear 30/04/2017 01:34 join the new social [url=http://onlinecasinos -x.com]casino[/url] guide
Larryocear 29/04/2017 00:28 join the new social [url=http://onlinecasinos -x.com]casino[/url] guide
Cfyepzj2 13/04/2017 22:31 [url=http://sadistiv.pl/k ocyk-minky/]http://sadist iv.pl/kocyk-minky/[/url]   The 2007 inquiry told with the purpose of featuring in 28 town neighborhood
JasonUnura 28/03/2017 04:27 block doused this [url=http://onlinecasinos -x.com/]casino[/url] where you can conquer legal money with the usurp of this guidebookPlaying [url=http://onlinecasinos -x.com/online-casino-game